Website Print Pakt in de lucht

Op 1 juli ging de website van Print Pakt de lucht in. De site maakt deel uit van een langlopende campagne van het KVGO om de bewezen communicatiekracht van print onder de aandacht te brengen.

Op de site is nieuws te vinden, met een focus op opmerkelijk drukwerk, vaak ingezet samen met digitale media.

Andere websites met prachtige voorbeelden dienen ter inspiratie. Best Practices tonen de sterke voorbeelden uit de praktijk: bedrijven de geloven in de kracht van drukwerk. En die weten wanneer de boodschap digitaal moet. Bedrijven en organisaties die kozen voor ‘all digital’ slaan van tijd tot tijd een bladzijde om. En kiezen dan weer voor print. Niet om te doen wat ze vroeger deden, maar overtuigd van de ijzersterke combinatie papier en digitaal: Turn the page.

w-header-home_1.1De pareltjes op de grafische kroon zijn te vinden in Showcase. Opmerkelijk, grappig, ontroerend, verbazingwekkend of buitengewoon.

Negen productgroepen
In voorlopig negen productgroepen wordt stilgestaan bij verpakkingen, fotoboeken, folders, tijdschriften en bijvoorbeeld direct mail. Daarbij onderzoek dat die de kracht van print onderstreept in Daarom Print!

De site is overigens nog niet klaar. Zo wordt er hard gewerkt aan tools die leden ondersteunen. Denk aan Compass, digitaal gereedschap dat klanten helpt bij het vinden van een juiste balans tussen print en digitaal.

 

> KVGO

Plaats een reactie