Veel vraag naar vloerstickers en ander ‘preventiedrukwerk’

Supermarkten, winkels en instellingen maken op grote schaal gebruik van vloerstickers en ander ‘preventiedrukwerk’ om het publiek te wijzen op de vereiste ‘1,5 meter afstand’.

Het brede portfolio van sign- en ‘point of sale’-producten is uitstekend geschikt om klanten en bezoekers op aansprekende wijze te overtuigen van het belang om, in het kader van de coronapreventiemaatregelen, voldoende onderlinge afstand te houden. Posters, plafondhangers, deur- en raamstickers, baliekaarten, buttons en vloerstickers: de vraag naar de snelle productie en levering van ‘preventiedrukwerk’ is de afgelopen weken flink gegroeid.

Ook ProRail en NS komen met vloerstickers met de tekst ‘Zorg voor elkaar en houd 1,5 meter afstand’: “Als je op het hart van de sticker staat is de afstand tot de rand van de sticker precies anderhalve meter. De sticker wordt geplakt bij de entrees van het station.”

Vloersticker voor NS/ProRail

Grafische productiebedrijven delen op grote schaal beelden van hun prestaties op social media om de mogelijkheden van printmedia in deze moeilijke tijden positief onder de aandacht te brengen – en halen daarmee ook regelmatig de lokale en landelijke pers.

Plaats een reactie