Uitreiking Reclamefolder Awards tijdens Catch the Shopper

Op 3 juni vindt het evenement Catch the Shopper weer plaats. De organisatie belooft “een dag vol inspiratie, innovatie en inzichten in de toekomst van shoppermarketing”. Er zijn boeiende keynotes, interactieve break-out sessies én de uitreiking van de Reclamefolder Awards.

“Het retaillandschap verandert voortdurend en om voorop te blijven lopen zijn innovatieve (shopper)marketingstrategieën nodig”, aldus de organisatoren. “Een combinatie van digitale kennis, gepersonaliseerde ervaringen en community-building zijn de sleutel om de aandacht van shoppers te trekken en verkoop te stimuleren.”

“Meegaan op deze golf van verandering vraagt visie, aanpassingsvermogen, ondernemerschap en moed. En laat zien hoe belangrijk wendbaarheid, vindingrijkheid en innovatie is voor merken, retailers en toeleveranciers om relevant te blijven. Catch the Shopper 2025 staat de gehele dag in het teken van deze ontwikkelingen.”

Reclamefolder Awards

Inspirerende 360° cases van effectieve omnichannel activaties en de hoogst gewaardeerde reclamefolders. Het komt allemaal samen tijdens de uitreiking van de Shopper Marketing Awards 2025.

De 360° Shopper Activatie Award is “dé vakprijs voor een indrukwekkende merkintroductie en/of (shopper)activatie, met 360° inzet van middelen. Denk aan een heldere strategie, concrete doelstellingen en een specifieke doelgroep.” Een vakjury beoordeelt de inzendingen waarna zes genomineerden hun case pitchen tijdens Catch the Shopper.

En de uitreiking van de Reclamefolder Awards bewijst dat “de reclamefolder nog steeds één van de krachtigste middelen is om shopgedrag van de consument te beïnvloeden”. Ook dit jaar stemt en bepaalt de consument wie de publieksprijs wint. Niet alleen de consument laat weten welke folders favoriet zijn, ook een vakjury zal een folder tot winnaar uitroepen.

Kijk voor meer informatie en aanmelden op de website van Catch the Shopper.

Folders
Reageren is niet mogelijk.