Tech-website begint tijdschrift

De Amerikaanse tech-website CNET lanceert deze maand de eerste editie van een eigen kwartaalmagazine – op papier.

“Verrast? Dat is precies de bedoeling. Terwijl anderen het medium print de rug toekeren, omarmen wij het juist om te kunnen doen waar wij altijd goed in zijn geweest – op een leuke en aantrekkelijke nieuwe manier verhalen vertellen.”

CNET heeft in bijna twintig jaar een stevige reputatie opgebouwd als website met verhalen over technologie en de mensen en bedrijven achter die technologie. “Elke maand lezen miljoenen mensen het nieuws op CNET op hun computer, tablet of smartphone.

14_11_ttp_cnetHet is dus eigenlijk alleen maar logisch dat we onze expertise ook delen via nog een ander medium, waarvan we weten dat onze lezers het waarderen, namelijk: print”, verklaart CNET de keuze voor een gedrukt magazine.

Het eerste nummer van CNET Magazine (alleen verkrijgbaar in de VS en Canada) verschijnt in een oplage van 200.000 exemplaren.

Tijdschriften

Leave a Reply