Rabo&Co: nieuw magazine voor leden in 86 lokale edities

Rabobank heeft haar ledenmagazine volledig vernieuwd. Onder de nieuwe titel Rabo&Co verschijnt het blad voortaan driemaal per jaar – in 86 verschillende lokale edities.

Het nieuwe magazine, met een fors formaat van 26 x 36 cm en op FSC-papier gedrukt, is volgens de bank ‘een vernieuwing van de welbekende Dichterbij‘. Dat ledenmagazine werd in 2006 geïntroduceerd als opvolger van de titel U en verscheen elk kwartaal in verschillende lokale versies.

In 2013 besloot de bank Dichterbij voortaan alleen nog online te publiceren. Na twee edities werd die beslissing alweer teruggedraaid ‘omdat de leesresultaten van de digitale najaarseditie niet meevielen’.

Een van de 86 edities van Rabo&Co

“Behalve lokale artikelen komen nu ook regionale initiatieven waarbij Rabobank betrokken is nadrukkelijker aan bod. De ‘&Co’ in de titel van Rabo&Co is een verwijzing naar onze coöperatieve manier van werken, die wat ons betreft moderner en relevanter is dan ooit”, aldus de begeleidende brief bij de eerste editie, die begin deze maand verscheen.

Tijdschriften

Reacties

  1. P.Dikkerboom

    de nieuwe Rabo & Co:
    *wat een onhandig formaat
    *neemt veel plaats in in de brievenbus
    *kosten verzenden hoger
    *inhoud hetzelfde als vorige uitgave
    dus….
    Gelijk bij het oud papier gedaan

  2. Jantien

    Mijn commentaar is gelijk aan P. Dikkerboom

Plaats een reactie