Rabobank heeft haar ledenmagazine volledig vernieuwd. Onder de nieuwe titel Rabo&Co verschijnt het blad voortaan driemaal per jaar – in 86 verschillende lokale edities.
Het nieuwe magazine, met een fors formaat van 26 x 36 cm en op FSC-papier gedrukt, is volgens de bank ‘een vernieuwing van de welbekende Dichterbij‘. Dat ledenmagazine werd in 2006 geïntroduceerd als opvolger van de titel U en verscheen elk kwartaal in verschillende lokale versies.
In 2013 besloot de bank Dichterbij voortaan alleen nog online te publiceren. Na twee edities werd die beslissing alweer teruggedraaid ‘omdat de leesresultaten van de digitale najaarseditie niet meevielen’.
“Behalve lokale artikelen komen nu ook regionale initiatieven waarbij Rabobank betrokken is nadrukkelijker aan bod. De ‘&Co’ in de titel van Rabo&Co is een verwijzing naar onze coöperatieve manier van werken, die wat ons betreft moderner en relevanter is dan ooit”, aldus de begeleidende brief bij de eerste editie, die begin deze maand verscheen.
Reacties
P.Dikkerboom
de nieuwe Rabo & Co:
*wat een onhandig formaat
*neemt veel plaats in in de brievenbus
*kosten verzenden hoger
*inhoud hetzelfde als vorige uitgave
dus….
Gelijk bij het oud papier gedaan
Jantien
Mijn commentaar is gelijk aan P. Dikkerboom