De promotiecampagne voor drukwerk en print van Print Pakt tijdens Dutch Design Week in Eindhoven trok meer dan 15.000 bezoekers. Het evenement was daarmee een daverend succes.
Van 22 tot en met 30 oktober 2016 zette Print Pakt Live de kracht van het grafische product en zijn makers in de spotlights, met workshops, presentaties, filmvertoningen en een expositie van grafische hoogstandjes.
“Vijftienduizend creatives can’t be wrong”, met die woorden sloot Wolfgang Gielissen, hoofd communicatie van het KVGO het negendaagse evenement af. Print Pakt voert campagne voor de kracht van drukwerk en koos de Dutch Design Week uit voor een hernieuwde kennismaking tussen de creatieve wereld en de grafische makers. Het concept sloot prachtig aan bij het thema van DDW ‘The Making of’.
Gielissen: “Tijdens onze campagne gaven grafici aan dat er meer promotie voor de mogelijkheden van drukwerk gemaakt moet worden. De creatieve wereld van Dutch Design Week bleek daarvoor een perfect podium te bieden.”
Alles nog eens nalezen in de speciale uitgave? Klik hier.
Print is back
Een compacte film over Print Pakt Live op de Dutch Design Week in Eindhoven geeft een impressie van het negendaags spektakel en laat grafische ondernemers aan het woord. Daarna komen liefst 22 specialisten aan het woord.
Van 22 – 30 oktober 2016 was Print Pakt Live met een eigen podium aanwezig op de Dutch Design Week in Eindhoven. Negen dagen lang sprak grafisch Nederland daar tot de verbeelding van uiteindelijk meer dan 15.000 bezoekers.
Jeroen van Druenen (Jubels), Annette Dales (Multicopy), Fred Brouwer (VLGA), Gerard Pfaff (Kalenderwedstrijd), Marco Zwaan (Zwaan Printmedia), Paulina de Nijs (Stichting Print) en Erwin Koerts (Aeroprint) geven hun mening over dit gedurfde initiatief van het KVGO.