Op 20 mei 2015 vond in het Awarehouse van Interface te Scherpenzeel de geslaagde eerste editie van Print Pakt Live plaats.
De speciale uitgave downloaden en gebruiken? Klik hier.
Het publiek reageerde ook via Twitter enthousiast: “Een goede en interessante bijeenkomst in het kader van Print Pakt” en “Goed initiatief”.
Dagvoorzitter Ed Boogaar verzorgde voor de ruim honderd aanwezigen de aftrap voor de eerste editie van Print Pakt Live.
Mr. Print Pakt – Alex Kunst – schetste doel en achtergronden van de campagne.
Marlous Spaven ging gedetailleerd in op een succesvolle DM-campagne van PSA, de bank van onder andere Peugeot.
Daarna deed het Print Pakt-petje goede dienst bij de kennistest.
Bram ter Beek riep op in actie te komen en mee te doen met de campagne, daarin ondersteund door mr. Print Pakt.
Ondernemer Willem Overbosch bestreek de hele zaal met een dynamische presentatie. Hoe al die MKB-bedrijven te bereiken met de inzet van sociale media en waarom print een onmisbaar deel is van zijn webbedrijf vormden de hoofdmoot van zijn verhaal.