Drukwerk is tactiel, je kunt het voelen.

 

Een mooi of origineel visitekaartje zorgt bij een ontmoeting in het echte leven voor een goed contactmoment. Een pitch is pas geslaagd als je bij het afscheid een visitekaartje kunt afgeven.

PP-nummer-3


Wat vindt Joost Seuntjes?

 “Eén van de punten van de campagne stelt dat drukwerk tactiel is. Je kunt het voelen. Dat krijg je met digitale communicatiemiddelen niet voor elkaar.”

joostseuntjes
“Wij leveren emotie”

Joost Seuntjens is directeur van Reklatex in Eindhoven. Bij zijn bedrijf werken elf mensen. Zij maken hoogstaand drukwerk op textiel en promotiemateriaal.

“Wij zijn Reklatex. Hét bedrijf in Eindhoven waar je bedrijfskleding en ander promotiemateriaal laat borduren of bedrukken. Begonnen als hobby, nu uitgegroeid tot een bedrijf waar inmiddels de tweede generatie Seuntjens aan het roer staat. We drukken in vele kleuren, maar allemaal groen. We werken met hoogwaardige en milieuvriendelijke inkten. Dat is beter voor onze medewerkers en de wereld om ons heen.

We maken onder andere bedrijfskleding voor grote ondernemingen en organisaties. Denk aan Mercedes Benz, Footlocker of de Koninklijke Nederlandse Zwembond. Mooi ontworpen huisstijlen dragen bij aan een trots gevoel bij de medewerkers en zorgt voor saamhorigheid in een organisatie. We verkopen vooral emotie. Eén van de punten van de campagne stelt dat drukwerk tactiel is. Je kunt het voelen. Dat krijg je met digitale communicatiemiddelen niet voor elkaar.

Wel zetten we alle mogelijke social media in om onze klanten te bereiken. We zijn actief op Twitter, op LinkedIn, Facebook en Instagram. Ik vind dat Print Pakt vooral op social media veel actiever zou kunnen en moeten zijn. Als je op Facebook zit moet je actief communiceren, in gesprek gaan met degenen die reageren. Het beste, zo weten we uit ervaring, is als je communicatiekanalen weet te combineren. Dan kun je resultaten boeken.

Duurzaam en verantwoord ondernemen staat bij ons voorop. We willen vooral plezier hebben en houden in ons werk en mooie producten blijven borduren en bedrukken.”

Joost Seuntjens, Reklatex, Eindhoven