Print is in de communicatiemix een ijzersterk product.

14_05_-PP_logo[1]

Dat is niet zomaar een overtuiging. Dit is wetenschappelijk onderbouwd en wordt door steeds meer onderzoeken aangetoond.

Ondernemers, marketeers, vormgevers, inkopers, creatieven, reclamebureaus en uitgevers willen hun boodschap op een effectieve manier bij de juiste doelgroepen brengen. Ze willen een maximaal en meetbaar resultaat behalen.

Print Pakt ondersteunt hen bij het bepalen van de effectiefste communicatiemix. Via de website, of via de leden van het KVGO, stuk voor stuk betrouwbare partners in communicatie.

Print Pakt inspireert en geeft drukwerk de juiste plaats naast andere media. Print Pakt:

  • brengt bestaande onderzoeken in kaart en stelt resultaten beschikbaar;
  • stimuleert nieuw onderzoek;
  • vergaart en toont inspirerende voorbeelden;
  • ontsluit internationale initiatieven;
  • organiseert workshops en bijeenkomsten;
  • ontwikkelt tools die helpen bij het samenstellen van een effectieve en meetbare communicatiemix;
  • hanteert een herkenbaar en eenduidig gezicht;
  • brengt deze onderwerpen in een campagne onder de aandacht van een brede creatieve groep, bij de leden van het KVGO en de leveranciers rond print;
  • zet een veelvoud aan middelen in, zoals websites, beeldmateriaal, beursdeelname, nieuwsbrieven en persoonlijke contact.

Kortom. Print en digitaal versterken elkaar. Print Pakt gaat over de kansen die deze combinatie biedt.