Nieuwe inhoud voor Boeken en Buitenreclame op Print Pakt

‘Daarom Print’ ondergaat een redactionele facelift.

Als eersten zijn boeken en buitenreclame aan de beurt. Een voorproefje.

Volgens brancheorganisatie CPNB is het ‘hoog tijd om het boek te vieren’. Daarom is 2016 uitgeroepen tot ‘Jaar van het Boek’. “We zetten boeken dit jaar in de schijnwerpers met bestaande én nieuwe activiteiten. Nederland en Vlaanderen zijn gastland op de Frankfurter Buchmesse. Jaarlijkse boekencampagnes pakken extra uit en er komen gloednieuwe evenementen bij. Iedereen die iets met het boek te maken heeft, moedigen wij aan zich bij 2016 Jaar van het Boek aan te sluiten. Zo wordt dit een feestjaar voor iedereen.”

15_12_opvallend

Buitenreclamespecialist JCDecaux speelt handig in op de commotie rond het groeiende gebruik van ‘adblockers’, waarmee consumenten reclame op hun smartphones en tablets blokkeren: “Adverteerders vragen zich af hoe ze in 2016 hun doelgroep kunnen blijven bereiken. Het antwoord is simpel: met buitenreclame! Een massamedium dat géén last heeft van Adblockers, niet is door te spoelen, niet is weg te zappen en geen last heeft van dalende oplagen. Sterker nog, buitenreclame is onvermijdelijk en staat altijd aan.”

Boeken Buitenreclame

Plaats een reactie