Drukwerk blijft een onmisbaar medium! De groeiende hoeveelheid digitale communicatiekanalen maakt het steeds eenvoudiger informatie te versturen.
Tegelijkertijd wordt het steeds moeilijker om de juiste mensen nog te bereiken: klanten hebben nu immers ook talloze manieren om uw boodschap te missen of te negeren. Reden voor enkele ondernemers uit De TelefoonCentrale om hieraan extra aandacht te besteden tijdens de Dag van de Verbinding.
Communicatie-experts uit De TelefoonCentrale, 55Communications en Ed Boogaard schrijft, zijn er van overtuigd dat drukwerk onmisbaar blijft. Peter van Kampen van 55Communications: “Print is in de multimediale communicatiemix uiterst effectief bij het leggen van contacten, het vertellen van uw verhaal en het delen van relevante informatie met uw doelgroep.”
Op de Dag van de Verbinding, zaterdag 13 juni, gaan beide ondernemers graag met u in gesprek over de communicatiekracht van print. Bovendien hebben zij Mr. Print Pakt, boegbeeld van de nationale Print Pakt-campagne, uitgenodigd om u te inspireren: “Print en digitaal versterken elkaar. Print Pakt gaat over de kansen die deze combinatie biedt.”