Het gepersonaliseerde magazine Communicatiespecialist publiceerde het artikel over ‘De nieuwe rol van print’, geschreven door Mr. Print Pakt.
Het is de derde editie van Communicatiespecialist. Het tijdschrift met gepersonaliseerd omslag wordt gestuurd naar 20.000 professionals in de communicatie-industrie en behandeld onderwerpen die perfect aansluiten bij de doelstelling van Print Pakt.
De combinatie van digitaal, marketing en print komt op allerlei manieren aan de orde in bijvoorbeeld een artikel over De brand experience van Tesla en on- en offline personalisatie bij uitzendbureau In Person.
In zijn artikel gaat Mr. Print Pakt in de mogelijkheden om via innovatie een betere return on investment te behalen, bijvoorbeeld met folders.
De editie is online te bekijken via deze link.
Reacties
Peter Luit
Beetje gedoe om dit artikel te bekijken. Ik moet ineens mijn wachtwoord veranderen bij LinkedIn. Kan het artikel niet gewoon worden toegevoegd of via een gewone link toegankelijk worden gemaakt? Ben zeer geïnteresseerd.
Peter Luit
Alex Kunst
Je kunt het inloggen via LinkedIn overslaan door rechtsboven in het scherm op ‘skip’ te klikken. Het Print Pakt-artikel vind je in de inhoudsopgave onder het kopje ‘Printing’.
Overigens is dit geen website van Print Pakt, er is slechts een artikel geplaatst van Print Pakt. Voor vragen over de functionaliteit van de website verwijzen we naar makers.