Kom naar de ‘Sneak Peek op de toekomst’. Over data. En business.

Hoe kun je bestaande businessmodellen verbeteren, en nieuwe datagedreven businessmodellen ontwikkelen? De ‘Sneak Peek op de toekomst’ van Print Pakt biedt antwoorden op deze vragen. Dus kom op 24 oktober naar Eindhoven!

De key note is in handen van Frans Feldberg. Hij is hoogleraar Data-Driven Business Innovation aan de School of Business and Economics van de Vrije Universiteit Amsterdam. Feldberg snijdt met veel humor het thema ‘Data- en AI-gedreven waardecreatie: valt er nog iets te kiezen’ aan. In zijn presentatie gaat hij in op het ‘Waarom, Wat, en Hoe’ van big data en datagedreven business model innovation.

Ben Oligschlager is directeur onderwijs van SintLucas – de creatieve opleiding die opnieuw de locatie vormt van de Print Pakt ‘Sneak Peek’. Hij houdt zich bezig met onderwijs, ontwikkeling & innovatie en geeft in gesprek met Mr. Print Pakt zijn visie op de ontwikkeling bij studenten van ‘personality, creativity, entrepreneurship, technology en practice’.

Nico Veenendaal is sinds een jaar directeur Business Development bij YourSurprise. Dat bedrijf is groot geworden – en groeit nog altijd – met gepersonaliseerde cadeaus via webshops in 25 landen: denk aan Toblerone-repen met je eigen naam erop, of gepersonaliseerde potten Calvé pindakaas. Tijdens de Print Pakt Sneak Peek geeft hij het publiek een kijkje in zijn data-keuken. Hij legt uit hoe je datagedreven projecten en businessmodellen bouwt, haakt in op hardnekkige mythes.

Kom op 24 oktober naar Eindhoven en bezoek ’s middag meteen ook de Dutch Design Week voor nog meer inspiratie. Aanmelden kan – snel en gratis – via de speciale Print Pakt Sneak Peek-website.

  • Meer informatie & aanmelden:

Plaats een reactie