Jouw naam op de iconische Coca‑Cola fles

Na meer dan tien jaar brengt Coca‑Cola de iconische Share a Coke-campagne terug. Met meer dan 150 populaire namen op de verpakkingen – plus de mogelijkheid om blikken te personaliseren met eigen namen – nodigt Coca‑Cola consumenten uit “om samen te genieten van betekenisvolle momenten”.

De Share a Coke-campagne wordt ondersteund door een brede multichannelstrategie, waarbij Coca‑Cola aanwezig is op alle relevante touchpoints, zowel online als offline. Naast opvallende winkelvloer- en horecapromoties, out-of-home campagnes en samenwerkingen met influencers, zet het frisdrankmerk groots in op interactieve ervaringen voor consumenten.

De iconische Share a Coke-campagne (beeld: Coca-Cola)

Coca‑Cola biedt consumenten de mogelijkheid om via een speciaal online platform hun eigen 330ml blikjes (Original Taste & Zero Sugar) te personaliseren. Het platform stelt hen niet alleen in staat om hun naam op een blikje te zetten, maar ook om deel te nemen aan exclusieve winacties.

‘Nieuwe generatie, nieuwe relevantie’

“In een tijd waarin Gen Z constant verbonden is via digitale platforms, biedt de vernieuwde campagne een frisse benadering van ‘delen’: het fysiek delen van een Coca‑Cola en het vieren van echte connecties. Het merk speelt hierop in door niet alleen gepersonaliseerde verpakkingen aan te bieden, maar ook door activaties te organiseren die offline ontmoetingen stimuleren.”

“Met de terugkeer van Share a Coke spelen we in op de behoefte van een nieuwe generatie consumenten die verlangen naar echte, offline verbindingen. Deze campagne geeft hen de kans om op een tastbare manier vriendschap en waardering te tonen. We combineren de kracht van ons merk met innovatieve activaties om impactvolle momenten te creëren,” aldus Jelle Krikke, Senior Brand Manager Coca‑Cola.

De nieuwe Share a Coke-verpakkingen zijn vanaf deze maand verkrijgbaar in supermarkten, horeca en on-the-go locaties.

Verpakkingen
Reageren is niet mogelijk.