Huis-aan-huis magazine ‘City’ breidt bereik verder uit

Vanaf volgende maand verschijnt het huis-aan-huis blad City in zeven grote steden: Amsterdam, Rotterdam, Leiden, Utrecht, Den Haag, Tilburg en Haarlem. Met een totale oplage van bijna 700.000 exemplaren bereikt het blad naar eigen zeggen straks meer dan 1,5 miljoen Nederlanders.

City besteedt aandacht aan lokaal nieuws, naast interviews met bekende Nederlanders uit de wereld van het entertainment, cultuur en sport, en lifestyle. Het magazine biedt bovendien landelijke retailers de mogelijkheid om hun weekaanbiedingen onder de aandacht te brengen bij het publiek. “Ook de Nederlandse overheid heeft met landelijke campagnes inmiddels de weg naar City gevonden”, stellen de makers.

Verschillende edities van City

City werd in de zomer van 2018 gelanceerd in Amsterdam. Aan het begin van dat jaar voerde de stad de ‘Ja’-sticker in om de hoeveelheid ongeadresseerd reclamedrukwerk te reduceren. Die sticker heeft geen betrekking op huis-aan-huiskranten, zoals City.

Folders Kranten

Plaats een reactie