Holland Herald wint bij Grand Prix Content Marketing

Holland Herald, het inflight-magazine van KLM, ging bij de Grand Prix Content Marketing met twee awards naar huis. Het blad voor KLM-passagiers werd bekroond in zowel de categorie ‘Magazine’ als ‘Contentdesign’.

Holland Herald werd eerder dit jaar totaal vernieuwd. “Met zijn eigentijdse look en slimme, persoonlijke en smaakvolle content speelt KLM’s inflight magazine in op de tijdsgeest waarin duurzaamheid, social responsibility en het nóg persoonlijker bedienen van klanten belangrijker zijn dan ooit. Impactvolle reis- en lifestyle content, verpakt in een clean en persoonlijk design, inspireert maandelijks ruim 2 miljoen passagiers om de wereld bewuster te blijven ontdekken.”

Oktober-editie van de Holland Herald


De jury van de Grand Prix Content Marketing is enthousiast over de recente restyling. “Door het design heb je als lezer echt het gevoel dat je een premium magazine in handen hebt. Meteen relatief beperkt budget is een mooi resultaat neergezet – ook online is het magazine prachtig. Het ontwerp sluit ook nog eens goed aan bij de doelgroep.”

Ook de award in de categorie ‘Magazine’ is welverdiend, stelt de jury. “Holland Herald is geen magazine dat je in het vliegtuig leest om de tijd te verdrijven, maar biedt content die echt inspireert. Hier is sprake van relevante content die wordt aangeboden op een tijd en plek waar de doelgroep er het meest voor open staat. Het magazine nodigt uit om mee naar huis te nemen, waardoor het bereik groter is dan alleen de passagiers.”

Holland Herald wordt in samenwerking met in-house contentmarketingbureau Hearst Create gemaakt.

Tijdschriften

Plaats een reactie