Het nieuwe Grote Speelgoedboek van Bol

Webwinkel Bol verrijkt Het Grote Speelgoedboek dit jaar met nog meer plezier en beleving, zowel in het boek zelf als in de bijbehorende app. Nieuw is het speciale doe-katern vol speel- en leesplezier, gedrukt op papier van bietenpulp.

Het Grote Speelgoedboek van Bol is 236 pagina’s dik en belooft “een najaar vol plezier”, aldus Martijn Uittenbogaard, manager van Het Grote Speelgoedboek en App bij Bol. “Iedereen herinnert zich de traditie van het speelgoedboek uit eigen jeugd: cirkels trekken om je favoriete cadeaus en dromen maken op papier. Bij Bol laten we deze nostalgie voortleven, maar dan in een toekomstbestendig jasje met nóg meer beleving.”

Een opvallende nieuwe toevoeging is het doeboek voorin. Dit doeboek richt zich op meer thema’s dan alleen Sinterklaas: “Het biedt inspiratie en plezier voor het hele seizoen: van herfstpret en Halloween tot het lampjesfeest Sint-Maarten. Zo blijft het Het Grote Speelgoedboek leuk vanaf het moment dat het op de deurmat valt, van de herfst- tot aan de kerstvakantie.”

Papier van bietenpulp

De 16 pagina’s van het doeboek zijn gedrukt op papier van Nederlands suikerbietenpulp, een verrassend materiaal dat kansen biedt voor de toekomst. Het volledige boek wordt bovendien in Nederland en België geproduceerd, met lokale grondstoffen, stelt Bol.

Bol heeft ook de Grote Speelgoedapp verder verrijkt. “Met maar liefst 1.500 educatieve quizzen en 120 puzzels hoeven kinderen zich geen moment te vervelen dit najaar. Een van de hoogtepunten in de app is dat er tijdens de sinterklaasperiode dagelijks één van de 26 nieuwe, exclusief voor bol ontwikkelde Club van Sinterklaas-afleveringen verschijnt.” Zelfs de digitale verlanglijst, die gemaakt kan worden met QR-codes in het boek, komt rechtstreeks bij de hulpsinterklaas in het account.

Geen interesse? Geen boek.

Het Grote Speelgoedboek valt dit jaar niet zomaar bij iedereen op de mat. Bol hanteert dit jaar twee verschillende distributiestrategieën, om ervoor de zorgen dat het boek alleen door de bus komt bij gezinnen die het boek graag willen hebben. “Met deze strategie, gebaseerd op een data-analyse, konden ouders en verzorgers met jonge kinderen zichzelf aan- of afmelden. Met succes: meer dan 95% van de doelgroep bleek het boek te willen hebben.”

Catalogi Folders
Reageren is niet mogelijk.