Hansje van Halem in Print Isn’t Dead

De cover van de derde editie van het Britse tijdschrift Print Isn’t Dead is ontworpen door de talentvolle Nederlandse vormgeefster Hansje van Halem.

In het ontwerperstijdschrift is ruimschoots aandacht voor het tijdloze werk van Van Halem dat vaak bestaat uit oogstrelende patronen en onverwachte typografische vondsten.

FeatureTheArtistSeriesHansje001

Het kwartaalblad Print isn’t Dead is een van de vele voorbeelden van een succesvol project waarbij online en offline elkaar perfect aanvullen. Het tijdschrift begon vorig jaar als Kickstarter-project en werd dus via crowdfunding gefinancierd. Het eerste nummer raakte binnen korte tijd uitverkocht, waardoor de redactie de ruimte kreeg om te investeren in mooier drukwerk, door het toevoegen van PMS-kleuren.

Meer voorbeelden zien waarbij web en print elkaar ondersteunen? Kom naar Printpaktlive.nl op 20 mei in Scherpenzeel. Schrijf hier in voor het evenement.

Tijdschriften

Plaats een reactie