Mr Print Pakt onthulde het logo dat Print Pakt gaat gebruiken in de aanloop naar en tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven, de creatieve hotspot van grafisch Nederland.
Print Pakt, de campagne die promotie maakt voor de rol van print, papier en drukwerk in de crossmedia mix, is dit jaar voor het eerst met een eigen podium aanwezig tijdens de Dutch Design Week. Negen dagen lang zal grafisch Nederland daar tot de verbeelding spreken van de creatieve industrie.
Gedurende het gehele festival heeft Print Pakt de beschikking over een eigen locatie bij Yksi Expo in Strijp S, waar ontwerpers, grafici, vakspecialisten en opdrachtgevers elkaar kunnen ontmoeten.
Met een doorlopend programma van presentaties en workshops door grafisch ontwerpers, papierspecialisten, drukkers en binders en een expositie met grafische hoogstandjes zet Print Pakt de innovatieve en creatieve mogelijkheden van het gedrukte product in de schijnwerpers.
Grafisch vakspecialist Alex Kunst is in zijn rol van ‘Mr Print Pakt’ het gezicht en de ambassadeur van de campagne. Hij is enthousiast over de plannen.
“Tijdens de Dutch Design Week is Print Pakt de plek voor iedereen in de creatieve industrie die nieuwsgierig is naar de mogelijkheden van het grafisch product en de meerwaarde van de combinatie van print en digitaal. Print Pakt vormt tevens een perfecte gelegenheid voor grafische ondernemers om de Dutch Design Week en de wereld van vormgevers en ontwerpers verder te verkennen, nieuwe ideeën op te doen en grenzen te verleggen.”
Dutch Design Week en Print Pakt bieden inspiratie, netwerkmogelijkheden en nieuwe dwarsverbanden voor iedereen die open staat voor innovatie.