Glossy geeft glans aan jubileum NVC

De Nederlandse Cosmetica Vereniging (NVC) bestaat 75 jaar en geeft daarom een eigen glossy uit: Mijn Cosmetica. Consumenten krijgen het magazine cadeau bij de aankoop van producten voor persoonlijke verzorging bij parfumerieën, drogisterijen en gezondheidswinkels.

Mijn Cosmetica verschijnt in een oplage van 110.000 exemplaren. Het magazine combineert hoogwaardige interviews, inspirerende verhalen en praktische tips in een aantrekkelijke glossy stijl, aldus de makers. “Met bijdragen van NCV-adverteerders en een focus op de essentie van cosmetica, is het magazine een ode aan de kracht en veelzijdigheid van deze industrie.”

De cover van de NVC glossy

“Cosmetica zijn al decennia lang essentieel voor het welzijn, de verzorging, hygiëne en het zelfvertrouwen van mensen. Door middel van prachtige interviews met bekende persoonlijkheden zoals Maik de Boer, Tanja Jess en Leco van Zadelhoff, biedt Mijn Cosmetica een inspirerende kijk op hoe cosmetica bijdragen aan schoonheid en zelfexpressie in het dagelijks leven.”

Mijlpaal

Deze speciale editie is een viering van het 75-jarig bestaan van de NCV: “Een mijlpaal die de voortrekkersrol van de vereniging in de cosmeticabranche benadrukt. Het magazine is een eerbetoon aan het verleden, een reflectie op het heden en een vooruitblik naar de toekomst van cosmetica en hun rol in onze samenleving.”

Tijdschriften
Reageren is niet mogelijk.