Vorige maand verscheen het als eenmalig aangekondigde Miljuschka magazine. Na alle positieve reacties zegt de maakster zich nu alsnog op de tweede uitgave te storten: “Het wordt een overheerlijke zomer-editie!”
Miljuschka Witzenhausen, presentatrice en culinair expert, belooft dat het magazine, net als de vorige, vrij is van advertenties: “Ook mijn samenwerking met EpilepsieNL zet ik voort, zodat van elk verkocht exemplaar een bijdrage naar dit goede doel gaat.”
Eind dit jaar volgt ook nog een winter-editie. De televisiekok kondigde het vervolg via Instagram aan: “Ik ben na al jullie positieve reacties overdonderd en ben er nog meer van overtuigd dat dit magazine er mág zijn. Uiteraard ga ik jullie op de hoogte houden van alle ontwikkelingen, want ook deze edities beloven een waar feestje te worden.”
Ze zet haar stappen van het duurzaam uitgeven van periodieke magazines voort. Het magazine is daarom uitsluitend vooraf (tot 10 mei) online te bestellen: “Ik produceer alleen de aantallen waar bij jullie behoefte aan is. Zo voorkomen we samen onnodige papierverspilling.”