Buitenreclame zorgt voor piek in verkoop

“Precies in de week dat onze posters op straat hangen, zie ik een additionele plus verschijnen in de verkoop, een flinke piek.” Martijn Bouman, marketeer van New York Pizza, is helemaal om.

Buitenreclame-exploitant JCDecaux citeert Bouman op haar blog. “Ik moet eerlijk zeggen dat ik in eerste instantie sceptisch was over het medium. Ik dacht: dat is toch veel te vluchtig? Mensen zien het beeld en vergeten het direct. Ik had er dus op voorhand niet zo veel vertrouwen in. De resultaten tonen echter duidelijk aan dat mensen de boodschap wel degelijk onthouden en dat ze onze pizza’s kopen.”15_05_jc_decaux

“Ik ben erg positief over onze Abri-campagnes. We zien direct een piek in onze omzet, zodra de Abri-poster op straat hangt. Ook in de periode na de campagne blijft de verkoop tijdelijk hoger.”

“De synergie tussen verschillende media zorgt voor het succes.”

Buitenreclame

Plaats een reactie