Buitenreclame verhoogt respons op direct mail van folderverspreider

Buitenreclame blijkt ook een uitstekend medium te zijn om lokale initiatieven te ondersteunen. Volgens abri-exploitant JCDecaux kreeg folderverzender Kiesjefolders.nl dankzij de inzet van buitenreclame ruim 10 procent meer respons op hun Direct Mailing.

JCDecaux schrijft op zijn website over de succesvolle campagne: “De introductie van de ja-ja-sticker in Leiden was voor Kiesjefolders.nl het ideale moment om te starten met een lokale buitenreclamecampagne om zo gericht nieuwe aanmeldingen te werven. Zowel het creëren van awareness als het realiseren van conversie vormden de belangrijkste doelstellingen van deze campagne. De lokale buitenreclamecampagne ondersteunde een Direct Mailing in Leiden.”

Respons ruim 10 procent hoger

Kiesjefolders.nl streefde met de lokale inzet van Abri’s en Mupi’s naar meer respons op de Direct Mailing. Uiteindelijk viel de respons ruim 10 procent hoger uit dan de campagnes zonder ondersteunende buitenreclame.

(Foto: JCDecaux)

Buitenreclame Direct Mail Folders

Plaats een reactie