De nieuwe versie van Het Grote Speelgoedboek bevat dit jaar nog meer digitale snufjes waarmee het maken een verlanglijstje nog leuker en makkelijker is. Door de toevoeging van AR (Augmented Reality), kan speelgoed bijvoorbeeld levensecht in de kamer gezet worden.
Bol.com heeft ervoor gezorgd dat de derde editie van Het Grote Speelgoedboek nog verder geëvolueerd is tot een interactief boek vol digitale innovaties. De internetwinkel wil daarmee het succes verder uitbreiden. “In 2020 hebben bijna 3 miljoen kinderen met Het Grote Speelgoedboek en de bijbehorende app gespeeld. En zijn er meer dan 1 miljoen verlanglijstposters gemaakt.”
Dit jaar bevat Het Grote Speelgoedboek 1.200 producten die zijn verrijkt met meer dan 15.000 foto’s, video’s, weetjes en quizvragen. Dankzij de toevoeging van augmented reality (AR) kan een deel van de producten uit het speelgoedboek tot leven worden gebracht. “Leuk om te doen én handig, want je kunt zien hoe groot iets is. Dit maakt het maken van een goed verlanglijstje nog makkelijker en helpt miskopen voorkomen.”
Maar kinderen kunnen ook als vanouds aan de slag met schaar en lijm. “Knip en plak alles wat je wilt hebben op je verlanglijst poster. We geven de 10 allermooiste verlanglijstposters alles wat erop staat cadeau.”
Bol.com verspreidt in totaal zo’n 3,5 miljoen speelgoedboeken. Wie geen gids in de brievenbus krijgt, kan binnenkort een exemplaar ophalen. Dat kan bij alle winkels van Albert Heijn in Nederland en bij Delhaize in Vlaanderen.